Tietosuoja

EU:n yleinen tietosuoja-asetus 2016/679 eli GDPR tulee sovellettavaksi 25. toukokuuta 2018 alkaen. Asetukseen liittyy useita henkilötietojen hallintaan ja käsittelyyn liittyviä velvoitteita, joiden noudattamiseen Suomen Valmentajat on sitoutunut.

Tietosuojaperiaatteemme

• Käsittelemme jäsentemme, henkilöstön sekä tilapäisten avustajiemme sekä viestinnän ja  markkinoinnin piirissä olevien henkilötietoja.
  • Jäsenten sekä tapahtumiin osallistuvien henkilötietoja käsitellään Avoine Oy:n palvelimilla olevan Sense rekisterin sekä Suomen Valmentajien toimiston pääkäyttäjän ja/tai lajiyhteisöjä edustavien henkilötietojen käsittelijöiden välillä.
  • Henkilöstön ja avustajien henkilötietoja käsitellään vain Suomen Valmentajien taloushallinnosta vastaavan ja/tai toiminnanjohtajan ja Visma Oy:n tarjoaman Netvisor ohjelmiston välillä.
  • Kaikki rekisterinpitäjän ja henkilötietojen käsittelemät tiedot ovat henkilöiden itsensä suostumuksella saatuja tietoja.
  • Käytämme henkilötietoja viestinnässä, asiakaspalvelussa, palveluiden toimittamisessa ja luvallisen markkinoinnin sekä mainonnan kohdentamisessa.
  • Keräämme ja käsittelemme vain tarpeellista tietoa ja poistamme vanhentuneet tiedot niiden tultua ilmi tai pyynnöstä mahdollisimman nopeasti.
  • Lähtökohtamme on, ettei henkilötietoja luovuteta järjestön ulkopuolelle. Tietoja voidaan luovuttaa tarpeen mukaan Suomen Valmentajien toimiston, lajiyhteisöjen ja yhteistyökumppaneiden välillä.

Yksityisyyden suoja

Tietosuojaseloste - jäsenrekisteri