Valmennuskirjat

Suomen Valmentajat yhdessä lahtelaisen VK-Kustannus Oy:n kanssa huolehtivat suomenkielisen valmennuskirjallisuuden tuottamisesta ja julkaisemisesta.

VK-Kustannus julkaisee kirjoja eri lajien urheilijoille, ohjaajille ja valmentajille sekä liikuntaa harrastavien lasten ja nuorten vanhemmille.

Kirjat tarjoavat urheilijoille, ohjaajille ja valmentajille viimeisintä tietoa urheiluvalmennuksen eri osa-alueista. Kirjoja käytetään myös oppi- ja oheismateriaalina urheiluopistojen ja lajiliittojen järjestämissä ohjaaja- ja valmentajakoulutuksissa. Kirjoista löytyy myös käytännönläheistä tietoa lasten ja nuorten ravitsemuksesta, kasvusta ja kehityksestä, terveydenhuollosta sekä oikeanlaisesta harjoittelusta.

Tilaa VK-Kustannuksen kirjat suoraan VK-Kustannuksen nettisivuilta. Suomen Valmentajien jäsenet saavat kirjat edulliseen - 20% jäsenhintaan. Saadaksesi jäsenalennuksen tarvitset kupongin koodin, joka löytyy jäsenhuoneesta jäseneduista.

Mikäli haluat tehdä valmennuskirjoista ryhmätilauksen ota yhteyttä valmentajakoulutuksen asiantuntijaamme Eero Simojokeen eero.simojoki(a)suomenvalmentajat.fi.

Erityisesti suosittelemme valmennuksen perusteoksia Lasten ja nuorten hyvä harjoittelu ja Huippu-urheiluvalmennus!