Valmentaja-lehti ja e-Valmentaja

Katso Valmentaja-lehden ja e-Valmentajan mediakortti!

Valmentaja-lehti

Valmentaja-lehti on urheiluvalmennuksen erikoislehti ja se ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa valmentajille ajankohtaista tietoa valmennuksesta ja kertoo tarinoita valmentajista. Aihealueet vaihtelevat eri lajien huippu-urheiluvalmennuksesta lasten ja nuorten valmennukseen.

Lehti ei siis kerro niinkään senteistä ja sekunneista vaan harjoittelusta ja valmennuksesta tulosten takana – valmentajien kannalta siis kaikkein tärkeimmästä.

Lehden kustantajana toimii Suomen Valmentajat ry. Uusimmat Valmentaja-lehdet ovat helposti selattavina rikastettuina näköislehtinä Jäsenhuoneessa.

Tutustu Valmentaja-lehden näytenumeroon!

e-Valmentaja

e-Valmentaja on Suomen Valmentajien sähköinen uutiskirje ja se ilmestyy 12-15 kertaa vuodessa. Sen sisältöjä ovat ajankohtaiset artikkelit, seminaariraportit, uutiset, tulevien tapahtumien esittelyt sekä tärkeät jäsenille tiedotettavat asiat.

e-Valmentaja lähetetään automaattisesti kaikille sähköpostiosoitteensa ilmoittaneille Suomen Valmentajien jäsenille. Julkaistut e-Valmentajat ovat löydettävissä jäsenille myös jäsenhuoneesta.

Tässä maistiainen e-Valmentajasta!